Friday, December 31, 2010

Warung King Episode 2

Sakit


Kelihatan kak farah sedang mengelap meja dan membetulkan kerusi di warung king.

Gua : Ola kak farah. Rajin bekerja.Mane laki?

Farah : Laki aku sakit la zul.Demam agaknya. Nanti petang baru nak bawak pergi jumpa doktor.

Adrina Qamarina : What is 'sakit'?Ana don't know.

Gua : Err,hmm.Ah, sakit tu ialah sakit. Sakit.

Adrina Qamarina : ooo.Suck what?

Gua : Sakit.

Adrina Qamarina : Ana tahu la suck it,but what is it?

Gua : Sakit la.Sak ape lagi.grr.

Farah : Mu ni pon satu zul.Cakap macam bangla nepal keling kerja 7 eleven tu. Rina cakap bahasa inggeris mana paham maksud sakit. Mizz Rina,zul sebenarnya maksudkan sakit is sick.

Gua : AKAK!Aiyoyo.Tau la saya sekolah tarak habis.Jangan la puji saya itu macam. Malu la saya.

Farah : Ish budak ni.Sabar je la.Nak hempuk kang menangis tadak pula orang nak cuci kasut tu.

Adrina Qamarina : So where is abam hiro now?

Gua : Makin cakap makin tarak paham saya.Kak farah tolong alih bahasa.

Farah : Ada tidur dalam bilik. Tunggu akak la tu. Mungkin dia kebosanan akak tak layan dua tiga hari ni.

Gua : Pergi la layan dia kak.Kronik dah tu.Kasihan abam hiro.

Adrina Qamarina : Ana want to sambung blogging.

Hiro : Miss Rina,are you a doctor?I'm sick.Please help me.

Adrina Qamarina : Do you need a treatment?I'll bring my tool kit.

Farah : Deme tak payah nak bawa spanar ke skrew drebar ke.Hiro ni kalau sakit hentak pakai kerusi je.Kan laki?

Hiro : Eh bini,bukan masuk bilik ke tadi?

Farah : Amboi amboi amboi,aok ni,baru masuk bilik nak tengok aok aok dah keluar menggatal ye?Meh sini bini nak bagi ubat sakit seminggu.

Itulah dia lelaki.Sungguh tipikal.Apabila berjumpa wanita mesti nak mengorat ataupun bersembang.Tapi bagus juga lelaki tu mengorat,buatnya dia tanya 'saudari,dada lu pink tak?' Ape kome nak jawab?Keh keh keh

4 comments:

King Of Single said...

BHAHHHA SUCK IT!


nice entry leh wat aku gelakk.

misz molecule said...

hahah..dada pink??


tanyalah hiro.grrr



http://thyyunxthiya.blogspot.com/

adrinaqamarina said...

kenapa kak rina tak baca entry ni ha? grr

Zul UnicBoyz said...

meow..
haha