Saturday, December 4, 2010

Give Away Domain dari Sumijelly & Sekilass

information yg gua dapat dari Hamzah dan Kak Sumijelly


ok,give away domain.sumpah gua tak tahu apekebendanya domain tu.

Gua nak domain sebab orang lain pon ada domain gak.gua sebagai kanak2 atau lebih tepat lagi awal remaja ingin mengetahui apa itu domain.

Jadi gua tulis entry ini untuk kak Sumijelly dan kak Sekilass(gua tak tahu nama betul)

Gua nak tag:

(Betul ker cara gua tag ni eh??)

Cabutan bertuah ye??bertuahkah aku?hmm....

Nak Join?



  • Buat entry bertajuk “Giveaway Domain dari Sumijelly Sekilass
  • Jangan lupa letak BANNER dalam entry
  • Tulis kenapa anda ingin DOMAIN itu? Kalu dah ada domain sila bagi tahu, bila domain korang akan tamat?
  • Tag 3 orang jer
  • Tinggalkan link di BLOG SEKILASS (wajib)

  • Pemenang dikira berdasarkan cabutan BERTUAH! (nombor akan diberi selepas link diberi)

jadi lu orang masuk la sekali ye....

3 comments:

Sumijelly said...

ok. Noted!

thanks sebab dah joint....

Sumijelly.com

UnicBoyz said...

welkem...

akmafaizal said...

wah uniknyer blog nih..hehe
good luck