Sunday, December 5, 2010

Hobi

sekarang gua dah ada hobi baru.....

iaitu mengacau Ddr sebelum diblock beliau......

korang join la sekali....

haha.....

Ddr



Gua belum like tetapi pada masa yg sama gua berada di dalam group insan2 yg like.
Ini bermakna gua diblock bukan??
hua hua hua..........

Cabaran



  • Pergi ke fanpage beliau melalui facebook anda
  • Like
  • Puji beliau sebaik mungkin
  • Kemudian,tulis cendawan pada wall fanpagenya
  • Jika post anda bertahan lebih daripada 5 minit,anda memang hebat
  • Percayalah,DDr online 24 hours
  • hua hua hua


*gua tulis cendawan pada wall beliau tetapi tidak sempat untuk print screen kerana Ddr telah berjaya mendelete dan menblock gua dalam masa 36 saat.


Tahniah untuk Dr Rozmey dari gua.

3 comments:

Ahkak Geli said...

hahahhha....

aku nak wat..aku nak wat....

Ziro said...

mmg best...
haha....

aunty kodok said...

huh mnakutkan la cendawan 2 .. xberani