Saturday, December 11, 2010

Kerna Si Dia

~I don't want much~
~I just want everything~

'Halo?'

'Ola'

'Yo'

'oit2,ko wat per?aku tengah rehat ni.'

'aku tengah tido'

'HAH!!!?TIDOR?!!?dah kul sebelas le...dua belas setengah dah.Ko leh tidor lagy'

'haha,semalam aku xtido la'

'xtidor?ko wat per?'

'men IMVU.hak3......'

'k ar,aku nak gi dah ni.tata'

'bye2.'

Persoalan gua sekarang nih,salahkah seorang lelaki yang macho baik la jugak untuk bangun lambat?Bukan semua lelaki sama ke?Kalau gua bangun awal pon last2 gua tidor balik.Baik gua tidor je terus.Senang cerita.Gua solat subuh k.Seyes.Tengok muka inesen gua.

'_________'

Inesen bukan??(Sumpah cam muka katak.)

Jadi,gua dah buat azam baru sempena maal hijrah ini,gua dah bangun awal.Asalkan awal lagi dari 12.30 ok ar..
Hua hua hua

10 comments:

zarifahmr said...

azam kita same geng hak hak hak

UnicBoyz said...

hahahaha.....
i like your azam.....

syahirah ipin said...

galak men imvu ..

hiro said...

ala mucuk2..

UnicBoyz said...

syahirah:hahaha.....

hiro:sape mucuk??gua xknal....hoho

adrinaqamarina said...

haha, oke la tu imprumen sket.

oke la time budak3 sekolah bangun lewat, nanti kot masuk alam kolej tak boley bangun lewat dah.

Puteri Iqa Izyan said...

haha.ilek ah.
akak pun bgn lg lmbt.hahahaha

UnicBoyz said...

bgus....
bgn lmbt sememangnya seronok!

Ain Atika said...

nice...ahahha

therealme... said...

aq yg xberazam pun slalu bgn kul 1...hahaha...n aq pun smayang subuh ok...