Friday, December 10, 2010

Contest Kesayanganku

kesayangan?

arghhh....
tidak..
Gua xsayang mane2 awek pasal gua takde awek2 nih.sekarang kiter citer pasal kasih sayang la ye.kasih bermaksud perasaan sayang atau cinta manakala sayang bermaksud mengasihi atau mencintai.lebih kurang je maksud mereka.(credit to kamus dewan edisi ketiga)

ok,bab sayang2 memang gua lemah,tapi semua orang tahu kan gua sayang sape.sayang parents gua.sayang allah,sayang rasulnya,sayang agamanya.semua la gua sayang.

jgn tanya gua yg mana gua dan yg mana gua sayang....
dan gua juga sayang

tgn kanan gua....dan jugak bintang tersebut
gua pon xtahu nk tag saper,jadi gua tag Hiro dari warung king S.C.

Jom la join contest ni

5 comments:

zarifahmr said...

tangan kiri macam mana??

Ziro said...

ader2......
tpi sorok....
haha....

Afiefah Safieni said...

bintang2 berkelipan..

ENCIK TIKUS said...

aspalela

Shakina Farhan said...

datang terjah..hehe..tq sbb join..all da best ya..kina follower ke 19..