Saturday, January 1, 2011

Khas kepada Puteri Iqa Izyan

Assalamualaikum
Salam sejahtera
Salam 1 Malaysia


Jadi tujuan gua pada hari yang mulia ini adalah untuk membuat satu entri kepada kakak angkat ku Cik Iqa.Kenal Cik Iqa?Yakni Cik Puteri Iqa Izyan,kenal tak? Kalau tak kenal bagus. Kuikuikui

Meh sini gua cer sikit pasal kak iqa sorang ni. Nama beliau sudah tentu la puteri iqa izyan. Gua syak kak iqa ni asalnya puteri bunian pasal beliau tiada kena mengena dengan raja. Nama sebenar beliau adalah dirahsiakan sebab gua pon tak tahu sebenarnya. Beliau berumur 20 tahun. Tetapi dalam blog beliau tulis berumur 21 tahun. Mungkin beliau sudah sedar beliau tua atau mungkin beliau nak gatai nak kawin cepat. Nak rasa malam pertama agaknya.

Kak iqa asal orang ganu. Jadi memang banyak la aok-aok kat sana sebagai admire kak iqa. Dan sudah tentu tanpa syak wasangka lagi kak iqa suka makang ikang kering. Penyung kering pung diang pernahng makang agaknyang. Kak iqa adalah anak yang ke bongsu dalam keluarganya. Beliau tidak pernah mempunyai adik. Beliau hanyalah mempunyai abang yang selalu membuli. Ok,gua tipu. Kak iqa ada adik. Adik beliau hensem la jugak. 

Ok, kalau gua cer panjang-panjang pun lu tak baca juga. Jadi gua nak bagi no henfon kak iqa. Senang lu nak kontek. Lu ambik henpon, dail sembilan sembilan sembilan. Jangan nerbes, kak iqa belum jawab lagi. Nak bagi kak iqa jawab ada cara-caranya. Meh gua explain :

  1. Lepas dail akan ada seorang wanita yang akan jawab panggilan lu.
  2. Lu mesti berahi berani dan gagah untuk bercakap.
  3. Kemudian, cakap kod rahsia ini,'Roz,I nak U sambungkan henfon I kat Iqa sayang boleh?'
  4. Jikalau wanita itu letak,maka kak iqa pun akan letak. Tetapi jika wanita itu layan lu, layan la balik. keh keh keh.
  5. Dinasihati memakai telefon rumet lu.
Cukup la cerita tentang kakak kakak kakak kakak kakak iqa. Sekarang gita sambung dengan cerita azam. Siapa azam? Pakwe iqa kah? Bola sepak kah? Rojak kah? kah kah kah. Azam ialah satu nama seorang manusia yang hidup di muka bumi ini. Apakah kaitan azam dan iqa?

Call la kak iqa sendiri.


P/S:Kak iqa dah kurus la. :P


6 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

hahahahaha....
ni kak iqa syg kau nih. hahaha..

terbaik ah. spesel punye.
next time buleh request lagi.hahaha :P

platipus said...

kah3..amboi, ade apa2 dgn iqa ke?
kah2..


woi, pasal aku tknak plak buat kan?!

Zul UnicBoyz said...

kak iqa : request boleh tapi jgn harap nak buat. :D

tipus : iqa baru dapat loan. pasni boleh claim. :D

adrinaqamarina said...

kak rina pon nak jugak! cepat3~

Zul UnicBoyz said...

alamak
semuanya nak demand
payah bebenor gini

Puteri Iqa Izyan said...

hahaha.. cepat2.. perintah kakak kne ikut..