Saturday, January 8, 2011

Selamat Tahun Baru


Pom Pom Pom. Bunyi mercun menghiasi ruang segenap angkasa. Kegelapan malam disinari oleh cahaya berwarna-warni. Keriangan jelas ternyata di wajah kanak-kanak dan semua lapisan masyarakat.

Itulah kesinambungan apabila masuknya tahun baru. Walaupun chelsea ke laut,the gunners seri dengan bandar manchester,walaupun loserpool kekal sebagai loser,walaupun mu tengah bertakhta, ia tidak sama sekali menghalang gua dari mengucapkan selamat tahun baru.

Sudah sinonim pada tahun baru pastilah manusia atau mungkin haiwan bernama azam akan popular. Azam atau dalam erti kata lain impian adalah sesuatu yang sukar dicapai. Jangan ingat lu orang ja ada azam. Malah even mat-mat rempit or mat geli ada azam.

Azam mat rempit : Tahun ni gua nak mati katak depan dataran merdeka time sambut merdeka. Baru nampak macam hero kampung.

Azam mat kereta : Spoiler tahun ni gua nak tukar warna kelabu taik anjing. Baru senang nak menganjing. Keh keh keh.

Azam mat stalker : Gua tahu selain pesbuk,banyak lagi gambar-gambar awek cam whore dalam mespes,tek,dan tuiter.

Azam mat ustaz : Penuhilah tahun ini dengan ucapan-ucapan kesyukuran kepada Allah. Janganlah sia-siakan masa yang tinggal ini.

Erk,sebak jap baca azam mat ustaz.

Jadi,seperti semua mat-mat di sini,gua juga mempunyai azam yang baru. Tetapi azam gua lebih kepada dunia berblogging. Gua ingat nak buat bloglist panjang berjela supaya dapat berkenalan dengan lebih ramai blogger. Berkenalan sesama blogger lebih baik dari ayat I polo u polo me bek. Kalau u tak polo i unpolo. Kejadah apa ayat gini? Dem.

Jadi gua nak ucapkan selamat tahun baru kepada semua rakan yang mengenali, yang tak kenal, bakal-bakal awek dan bini gua, dan bakal bapak dan mak mertua gua dengan harapan agar gua kawin nanti lu sapot ok? Keh keh keh

No comments: