Thursday, November 11, 2010

UPSR

TAHNIAH kepada semua murid2 yg dapat 5A UPSR.dan juga sepupu aku yg mendapat 4A 1B.xper2,taun depan ada lagi.(bukan upsr dah la...hua3...)bagi yg xdpt 5A tu redha je la....

Gua sebenarnya berbangga kerana ramai yg dapat 5A tahun ni walaupun byk dugaan.Waktu gua UPSR tahun lepas tak banyak halangan dan pengaruh siber seperti laman web sosial yang digunakan sekarang ini.(ok,gua ngaku tahun lepas gua start facebook lepas upsr...tapi gua still layan tagged dan myspace sebelum upsr)begitu ramai murid tahun 6 yang berjaya walaupun dengan pengaruh facebook (Mark Zuckerberg)yg melalaikan diri daripada study.(orait,korang xpaham??baca balik sampai korang gila...)

ok,apakejadahnya gua ambil peduli pasal UPSR??demm....

Tahniah kepada bekas sekolah gua yang telah mencapai 24 org 5A justeru menjadi sekolah no 1 yg mendapat murid 5A terbanyak di daerah kerian.

Sekali lagi gua ucapkan tahniah kepada SK Sri Kerian...

gua tulis post ni untuk menghargai murid yg telah bersusah payah study untuk exam ni.
kepada abang gua dan semua calon SPM,ganbatte!!!(bila lak gua belajar bahasa jepun ni....dem....)

No comments: