Thursday, November 11, 2010

Orang Kuat Usaha

Orang kuat usaha aka OKU adalah orang yg baik.golongan ini selalu diperlekehkan oleh masyarakat walhal mereka dah usaha dah.gua xphm kenapa segelintir masyarakat menghina mereka ini.kalau xnak tolong xper lg,ni siap kutuk2 dan caci maki lagi.

aper salah golongan ni??pernah ke diorang mkn harta korang??pernah ke dia bunuh kucing korang????pernah ke dia masuk rumah korang?????pehal gua makin emo ni???saper nk jwb semua persoalan nii??dem..grr...

gua bukan nak menghina,cuma nak bersuara.gua sememangnya hanya seorang insan yg lemah.membantu golongan ni pun xpernah.jadi,siapalah gua nak menasihat.

owh.sori gua emosional jap.gua nak lepaskan geram lepas tengok cerita pensil sabtu lepas..hua3...tapi,best gak ending cerita tu..orang macam dia pun boleh berjaya.sedangkan kita yang sempurna ni banyak mencacatkan diri dengan dadah dan gam.(gua xhisap benda2 ni ok.....:)rasanya cukup lah gua ber'hujah' mengalahkan penceramah budak2 tadika.

walaupun tada kaki still boleh jalan dan pergi sekolah...gua tabik lu brader...
 tak macam gua yang selalu ponteng sekolah walaupun sihat walafiat.


Penerima anugerah pelajar cemerlang OKU



Sekali lagi diingatkan,gua bukan OKU tapi gua memang kuat berusaha....haha.



Gambar di atas tiada kena mengena dengan OKU

No comments: