Tuesday, November 9, 2010

Family

semalam sememangnya mlm yg best bg gua...
gua dimarahi seorang suami yg sebenarnya agak bangang kurang bijak kerana mempercayai gua ngorat chat ngan bini dia...

Gua:lalalalalala...

Suami:HOI BUDAK!!!KO NGORAT KACAU BINI AKU KER HAH??

Gua:Lu pehal...gua tgh best2 blogging ni...

Suami:DIA CAKAP ADA ORG TGH TRY NGORAT DIA!!!KO SORANG JA YG ONLINE...MESTI KO KAN!!!BABI H1N1 TOLL!!!

Gua:(sebagai lelaki yg macho gua tahan sabar)lu tanya lu punya bini...gua tgh blogging lu kata gua kacau org...

Suami:EERRRR...SORI BRO,GUA XSENGAJA MRH...BINI GUA CKP ORG LAIN YG KACAU...SORI EKK...


Gua:Demm!!!cam shilake dtg2 maki gua pastu slh lak tu...gi mampus ar lu!!!

k,then dia just offline ym tanpa sebarang kata2...
lol...


KK....
gua mohong jer...citer ni gua reka sendiri...saja nk membazir masa korang suh membaca...cerita ni pn sebenarnya xseronok dan menyeronokkan dan korang tak akan diseronokkan oleh cerita ini.aku seronok mlm semalam sbb lyn citer Fairy Tail.mmg cool habis.gua start lyn citer ni dari darjah 6 time gua terbaca dlm majalah kreko.then gua baca kat lmn web tertentu dari mula sampai habis.(gua tanak lu org buat kerja jht,baca karya org lain secara free adalah salah di sisi undang2 Pustaka Rahman dan MindaGanda...harap maklum..)

Notas:Gua reka ja citer ni.xda kena mengena ngan yg hidup atau yg solat atau yg sudah meninggal dunia.Ada kaki korang jln,ada tgn gua menaip,ada otak lu pikir la sendiri.

No comments: