Thursday, November 25, 2010

Khas Untuk Hamzah Ian

punya la semangat gua bangun pagi tadi,terus on fesbuk,baca semua notification sampai la penat membaca.rehat jap pastu sambung balik membaca.

tetiba terbaca profile Hamzah Ian sambil minum air milo pagi tadi.baca punya baca punya baca punya baca punya baca punya baca,gua tersedak apabila melihat gambar di bawah.


berguling gua baca komen2 pasal kegagalan hamzah men'tag'kan video lawaknya.lebih banyak orang yang gelak sebab cara hamzah tag video amatlah unik sekali.hua3...

huh...ok,sebelum mejah bengang ngan gua,baik gua berhenti.setiap manusia gerenti buat kesilapan.bergantung pada kitalah untuk ikhtiar jalan penyelesaiannya.(gua backup lu bro)kepada sesiapa yang nak tahu lebih lanjut usha lah link ni.ada lebih banyak maklumat dari blog gua.

akhir kata dari gua,lu memang berbakat nak buat lawak bro.

dari seorang blogger
-Zul UnicBoyz

2 comments:

hamzah ian said...

dem ah.. grr

Ziro said...

haha...
semua org nk wat post pasal ko...