Wednesday, November 10, 2010

Tido

kucing adalah seekor haiwan yg comel.ramai org minat kucing.(gua excluded) walau bagaimana kotor sekalipun kucing itu,org tetap memegangnya.

hari tu gua ada nampak seekor kucing yg port baik punya tepi pokok kelapa,then terus pancut.

aarrggghhhh(tiada maksud yg mendalam)

kemudian kucing itu meng'cover'kan (salah ke ayat ni??) air kencing tanah yg basah itu menggunakan kakinya.lalu dtg seorang budak yg mengangkat terus memeluk kucing tu sambil bermain kakinya.gua hanya mampu usha dgn tekun.

apekajadahnya kucing ngan tido??demm...

gua mula membenci kucing setelah ia cuba untuk mengawan pagi td..ok,kenapa kucing mengawan gua yg jeles marah??untuk apa gua marah?apakah salah kucing tu??patutkah ia disalahkan??bersalahkah gua?bodohkah kucing itu?pandaikah gua?

untuk reason apa gua tulis semua ini??ggrrrr...

No comments: