Tuesday, November 9, 2010

Blog

gua sekarang sedang berasa hiba dan rendah diri.blog gua xdibaca oleh sesiapa pn walau byk mana gua tlis post.

gua tgk blog blogger2 yg boleh dktakan HEBAT menginspirasikan gua untuk membuat blog sendiri.

antara blog2 yg penah gua bca

Blog Abang Hiro
blog ni memang menarik bg gua kerana setiap post yg disampaikan adalah singkat tetapi penuh bermakna dan menarik.gua kasi 5 bintang untuk blog ni.

Blog Abang Hamzah
ok.blog ni kekadang memeningkan pala gua gak.kekadang tajuk lain isi lain.ish3.tapi,gua nk kritik pn xleh gak.pasal mmg best blog ni.selalu menghiburkan hati gua.gua beri 5 honey star(asyik bintang jer,nk kelainan gak)

Blog Abang Hazen Aka Sadis
beliau mmg suka menulis karya2 seperti sajak(agaknya lah,gua pn xtahu nk panggil karya dia apa)dan memberi kata2 nasihat serta mengingatkan (betul ker eja ni?)diri kepadaNya.(blog lain pn ada gak.jgn korang terasa lak)

Blog Abang Farid
blog ni aku xberapa pasti sgt kerana aku baru jer start follow.mgkin lpas ni aku update lg kot pasal blog ni.

aku xtau la pendapat korang pasal blog diorang ni tapi diorang la sumber inspirasi aku untuk membuat blog(ada beberapa bloggers yg lain xsempat aku nk post kat sini,mgkn di post yg len aku akan bg korang kenal sumber inspirasi aku)oh,gua terguna aku.
harap maaf.
ape2 pn,gua mmg tabik spring ngan blogger2 yg xjemu mengupdate blog korang sbb korang mmg pakar.

alamak,gua lupa.
gua ingin memberikan 5 coco crunch kepada abang hazen dan 5 biskut tiger kepada abang farid.
harap sudi menerimanya.

Peringatan

  • Gua buat blog atas dasar inginkan keuntungan(Nuffnang)tetapi oleh kerana gua belum cukup umur,gua xboleh nk buat id Nuffnang.
  • Blog2 di atas sememangnya best dan best.dan best.dan best.xrugi korang baca.
  • Mmg diorang lah sbb aku buat blog yg paling utama.
  • Bagi sesiapa yg xseronok ngan mereka ni atau benci mereka pergi TGH JLN BARING LA!!!demm..(blog mereka amatlah seronok diamati)
  • Ada kaki korang jalan,ada tangan aku taip,ada otak lu pikir la sendiri.

No comments: