Friday, February 11, 2011

Terima Kasih Part 1

No. 13
Jalan Pari
Taman Seri Tenggara
34200,Parit Buntar
Perak
Malaysia

9 Februari 2011

Budak,
Walaikumusalam warahmatullah. Mak cik sihat. Pak cik pun sihat. Kamu sihat?Keluarga kamu semua normal lagi ya? Nak cuba makan pakai straw?

Jangan nak formal-formal sangat buat ayat karangan budak darjah enam. Kejap, kau pakwe anak aku? Mustahil. Mana mungkin anak dara aku yang 'vogue' tu minat kat kau. Kau tahu tak, anak aku punya bibir merah macam delima merekah. Dan seperti yang kau cakap, dada mantap isipadu penuh terisi. Badan lentik dan bergetah. Dari kecik lagi mak cik ajar jangan lupa tutup aurat.

Kau jangan nak mengada panggil aku mak. Kalau SPM 2A2, anak nelayan hujung kampung pun belum tentu nak. Anak aku punya hantaran kurang-kurang 100k tau.

Budak,
Mak cik tak berapa percaya kau dengan anak mak cik berhubungan. Lagi-lagi bila kau cakap sejak dari bangku sekolah. Setahu mak cik, sekolah tu semua pakai kerusi. Mana ada bangku panjang lagi dah. Mak cik selalu terpaksa bawak anak mak cik pergi urut sebab dia selalu sakit dada. Mak cik ingatkan anak mak cik ni ada penyakit tak pun kurang subur, rupanya kerja kau ya puaka. Patut la bila mak cik tanya dia diam.

Kau dan anak aku saling menyintai? Kah kah. Muka kau macam Brad Pitt ke? Fizo Omar? Rosyam Nor? Pernah kau cermin muka kau tu? Dasar budak tak sedar diri.

Kau gila ke hape? Anak aku sekarang dah kerja la. Dah ada PHD dah pun. Sekolah asrama kejadahnya? Kau ni umur berapa tahun hah? Anak aku dah kaya raya. Kat aku pun dia beli Mercedes sebijik wokeyh.

Kalau setakat ada batin kau ingat boleh puaskan semua nafsu anak aku? 8 Nafsu lagi mana nak letak? Makan penampor jugak budak ni.
Mak Mertua kepala hotak kau,

Mak Cik

P/S : Apahal nama kau baby? Mak kau bagi nama elok-elok kau buang mana hah?Grr

3 comments:

hiro said...

keh2..

Baby Kute said...

jangan seronok sangat. gua tunggu sambungan brader chacha. miyabi

S A Y A N G said...

LOL.